[MediaWiki-l] bestand uit bestandslijst verwijderen

Daniel Renfro drenfro at vistaprint.com
Tue Nov 11 14:30:57 UTC 2014

Hallo Tom ,

Gelieve te excuseren mijn Nederlands , ik ben met behulp van Google Translate om je te schrijven .

Als je naar de File : pagina voor het beeld dat je hebt geupload , zou er een link ( in de buurt van de bodem , naast de thumbnails ) voor zijn " alles te wissen. " Als u voldoende rechten hebt , kunt u de oude revisies van het beeld te wissen . Er zijn een aantal andere aanwijzingen vond ik op deze pagina: https://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Image_administration#Deletion_of_images - kan het wel of niet helpen .

Hoop dat dit helpt ,
--Daniel   (Gebruiker : DanielRenfro)