[Wikipl-l] Fwd: Re[4]: Sensownosc nazwy KA w kontekscie podobienstwa z nazwami z innych projektow

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Nie, 9 Mar 2008, 09:22:00 UTC

I a propos jeszcze listu od Beno
(http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2008-March/026483.html)
pozwalam sobie podesłać listy który omyłkowo wysłałem tylko do
Dariusza Jelemiaka (zamiast na listę) i jego odpowiedź.  Przy okazji
proszę aby maile wysyłać tylko na listę, nie ma sensu robić CC do
osoby dany mail piszącej.

W odpowiedzi na
(http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2008-March/026477.html)
napisałem co poniżej co zresztą zamyka tą cześć dyskusji z mojej
strony.

 > Aha, to uczestnicy KA porozumiewając się z innymi mówią im, że należą
 > do "Komitetu Arbitrażowego" (po polsku) i z racji podobnego brzmienia
 > wszyscy inni mają wiedzieć, że należą do polskiego odpowiednika
 > ArbComu?  Co to było o mętności i demagogii?

 > Jak napisałem, możemy sobie zdefiniować słowo "arbitraż" w dowolny
 > sposób jeżeli już musimy robić ale dobieranie dodatkowych karkołomnych
 > "tłumaczeń", że tak *musi* być bo tak jest w innych językach jest
 > niepoważne.

poniewaz nie poslales na liste, to sie ogranicze, bo w sumie nie ma co
 bic piany. Generalnie uwazam za powazne i przydatne, ze na stronie
 Wikipedysty haslo "Komitet Arbitrazowy" zrozumie kazdy, kto liznal
 angielskiego (czyli pewnie 90% spolecznosci Wiki), podczas gdy "Sad
 polubowny" na przyklad brzmi rownie jasno jak "tepiciel wandali".

--
Michal "roo72" Rosa