[Wikipl-l] Wybór arbitrów KA

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Nie, 9 Mar 2008, 12:05:42 UTC

Dnia 9-03-2008 o godz. 10:10 Michal Rosa napisa³(a):

(http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2008-March/026444.html).
>  Drogi "Wikipedysto Lajsikonik", zmieñ proszê login, a przynajmniej
> nick na tej li¶cie na "Moralno¶æ Kalego".  Do tematu pana Kalego
> powrócê ju¿ wkrótce.
>

> --
> Michal "roo72" Rosa

Jedno drugiego bynajmniej nie wyklucza, je¶li pomy¶leæ. KA w obecnej,
kulawej formule kompetencje do desysopizacji ma jak najbardziej i ja
ich nie negujê. Co wiêcej mieæ je powinno. Co nie oznacza, ¿e formu³a
nie jest kulawa.

Lajsikonik

"Jak rozmawiaæ ze ¶limakiem. Dziesiêæ przykazañ, które pomog± Ci
zrozumieæ Francuzów" - humorystyczny podrêcznik przetrwania we
Francji! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fslimak.html&sid=257

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l