[Wikipl-l] Obsługa NPA - usankcjonowanie obecnej praktyki

Paweł Zienowicz pawel.zienowicz w wp.pl
Sob, 15 Sty 2011, 22:21:03 UTC

W dniu 15.01.2011 22:34, Tomek pisze:
> Wstawienie NPA do przestrzeni głównej, nawet jeśli jest to dalej
> edytowane, nie może znajdować akceptacji. Wersja z NPA powinna być
> usunięta tak czy inaczej.
Wydaje mi się, że zamiast usuwać lub oznaczać szablonem NPA
wystarczyłoby zastąpić istniejącą treść szablonem. Można też użyć
szablonu dodającego informację/ostrzeżenie, odpowiednią kategorię i
ukrywającego treść. To drugie rozwiązanie było stosowane z powodzeniem w
Wikiźródłach.

Pozdrawiam

Paweł Zienowicz