[Wikipl-l] Obsługa NPA - usankcjonowanie obecnej praktyki

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 15 Sty 2011, 22:21:15 UTC

/
| Wstawienie NPA do przestrzeni głównej, nawet jeśli jest to dalej
| edytowane, nie może znajdować akceptacji. Wersja z NPA powinna być
| usunięta tak czy inaczej.

Przy okazji - w sprawie npa jest wyjątkowa zgodność na pua. Jeśli jakiś
kandydat ma takie zdarzenia w wikiżyciorysie, to najczęściej odpada. Tutaj
nie możemy dopieszczać nikogo. Ponownie piszę - jestem za wprowadzeniem
propozycji cancie.

Przy okazji - Pozdrowienia po zlocie w Bydgoszczy. Są już zdjęcia. Udał się
jeden netmost. Z Moskwą :-)) . Przy okazji - jest propozycja, aby siłami
pięciu wikipedii - ru, pl, lt, be i be-x-old opracować hasło "Wielkie
Księstwo Litewskie". Szczegółów jeszcze nie znam.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński