[Wikipl-l] Obsługa NPA - usankcjonowanie obecnej praktyki

Tomek elfhelm w gazeta.pl
Sob, 15 Sty 2011, 21:34:57 UTC

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikiprojektu:Prawa_autorskie#Podsumowanie_i_dalsze_uwagi

Z dyskusji wynika, że większość popiera zmiany. Warto zresztą
przejrzeć, jakiego rodzaju jest większość przypadków NPA - są to albo
wpisy autopromocyjne przez bohaterów biogramów (często
nieencyklopedycznych, do tego z ich własnych stron, o treści poviastej
i nienadającej się nieraz nawet na źródło), słabe językowo wpisy
historii o parafiach czy miejscowościach, wpisy z serwisów, z których
i tak zgody nie dostaniemy (culture.pl).

Wstawienie NPA do przestrzeni głównej, nawet jeśli jest to dalej
edytowane, nie może znajdować akceptacji. Wersja z NPA powinna być
usunięta tak czy inaczej.

Należy wprowadzić propozycję Cancre przy stworzeniu prostego szablonu
informacyjnego, wstawianego przez bota lub usuwającego.

BTW skoro link do dyskusji wikiprojektu został zapodany na WP:TO i
S:OL to może warto przejść na dyskusję w projekcie?

Pozdrawiam,

Elfhelm