[Wikipl-l] Pejzaz zimowy1.jpg - odebranie medalu wbre w głosowaniu

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 2 Gru 2009, 21:53:51 UTC

> Głosowanie nad odbieraniem było w 2007, medal odebrano w 2009. Nie wiem
> jak wygląda to od strony biurokratyczno-papierkowej, ale mój zdrowy
> rozsądek podpowiada, że z grafiką o tej rozdzielczości nie da się zrobić
> nic sensownego, zatem obecnie nie można stawiać jej za wzór i pokazywać
> jako jedną z naszych najlepszych grafik. Niestety, te kilka lat w
> fotografii cyfrowej, to prawdziwa przepaść.
>
> Pozdrawiam
> --
> [[Wikipedysta:EMeczKa]]

"medal odebrano w 2009" - czyżby? Ale kto tak uważa? Adi podjął tę decyzję chyba jednak samowolnie. Na dyskusji PGnM ani mru mru, przez linkujące do zestawu Adiego (patrz niżej) też nic nie widać.

Warto też przejrzeć te grafiki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adi/brudnopis_nr.3

Ja się co do kwestii jakości zgadzam, ale kwestia samowolnego cichego wycinania prędzej czy później będzie wyłapana.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Acer_negundo.jpg

Także wycięcie z datą 3 kwietnia. I inne poleciały od kuchni

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3AGrafika_na_medal_-_propozycje%2FMnich_wschodnia_%28odbieranie%29&diff=16530549&oldid=16530316

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Wk%C5%82ad&dir=prev&offset=20090331221233&contribs=user&target=Adi

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Pudelek/Archiwum4#o_maciupe.C5.84kich

nawet szczytny cel można spieprzyć, próbując robić coś po cichaczu.

Ja tam bym nie miał nic przeciw, szczególnie, ze sobie kryteria podnosimy, ale smrodek się zrobił.

No, konsultował to - z jedną osobą:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Andrzej19/Archiwum11#Galeria

przykuta