[Wikipl-l] Pejzaz zimowy1.jpg - odebranie medalu wbre w głosowaniu

piotrek_sitnik piotrek_sitnik w o2.pl
Śro, 2 Gru 2009, 22:01:23 UTC

Dnia 2 grudnia 2009 22:53 Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):

> "medal odebrano w 2009" - czyżby? Ale kto tak uważa? Adi podjął tę decyzję chyba jednak samowolnie. Na dyskusji PGnM ani mru mru, przez linkujące do zestawu Adiego (patrz niżej) też nic nie widać.
>
> Warto też przejrzeć te grafiki:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adi/brudnopis_nr.3
>
> Ja się co do kwestii jakości zgadzam, ale kwestia samowolnego cichego wycinania prędzej czy później będzie wyłapana.
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Acer_negundo.jpg
>
> Także wycięcie z datą 3 kwietnia. I inne poleciały od kuchni

> [...]
Sprawa wydaje się rzeczywiście nieprzyjemna, zreczony szablon (umieszczony na kilku grafikach, którym bez żadnego głosowania czy szerszej dyskusji odebrano medal) został stworzony przez samego odbierającego w zasadzie w dniu przeprowadzenia tej "akcji odbierania". Kwestia na pewno do wyjaśnienia, niemniej pragnąłbym podziękować (w zasadzie anonimowemu) zgłaszającemu nieprawidłowości, bo jak widać, czasem łatwo pominąć coś zrobione cichaczem.

Stefaniak