[Wikipl-l] Pejzaz zimowy1.jpg - odebranie medalu wbrew głosowaniu

Robert Drózd rdrozd w sgh.waw.pl
Śro, 2 Gru 2009, 21:37:32 UTC

Witam,

Dnia 2 grudnia 2009 EMeczKa napisała:

> Głosowanie nad odbieraniem było w 2007, medal odebrano w 2009. Nie wiem
> jak wygląda to od strony biurokratyczno-papierkowej, ale mój zdrowy
> rozsądek podpowiada, że z grafiką o tej rozdzielczości nie da się zrobić
> nic sensownego, zatem obecnie nie można stawiać jej za wzór i pokazywać
> jako jedną z naszych najlepszych grafik. Niestety, te kilka lat w
> fotografii cyfrowej, to prawdziwa przepaść.

I tu leży pies pogrzebany jeśli chodzi o nazewnictwo. Gdyby określenie
brzmiało "Grafika wzorcowa", nikt by się nie dziwił, że w 2009 już nie
może być wzorcem. A tak, medal przyznany w starożytności wciąż się
liczy. :-)

Pozdrawiam,
Robert

--