[Wikipl-l] Propozycja zmiany dotyczacej listy dyskusyjnej KA

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Sob, 6 Wrz 2008, 19:30:06 UTC

W dniu 6 września 2008 21:22 użytkownik Robert Drózd
<robdrein w poczta.onet.pl> napisał:
> Witam,
>
> Zaraz wystartują wybory do nowej kadencji Komitetu Arbitrażowego.
> Podobnie jak przy poprzednim głosowaniu nie kandyduje ani jedna osoba,
> której właśnie kończy się kadencja. Kilka osób, które o to pytałem
> (Pimke, Wulfstan) raczej nie jest zainteresowanych ponownym wyborem.
> Domyślam się ile czasu zajmuje praca w komitecie, dlatego nie dziwię
> się że obecni arbitrzy nie zabiegają o reelekcję.
>
> Jest to jednak trochę niepokojące z kilku powodów:
>
> 1) Doświadczenie byłych arbitrów nie posłuży już nowym członkom KA, ci
> [...]

Wg mnie to jest bardzo rozsądny pomysł, sam fakt, porównania podobnych
spraw zwiększy sprawiedliwość oceny stron, a co za tym idzie,
zmniejszenie ilości dyskusji na ten temat samego "werdyktu".

Karol007