[Wikipl-l] Zamykanie Wikicytatów

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Pi±, 31 Pa¼ 2008, 07:42:08 UTC

Przykuta pisze:
> Piszę tutaj, bo być może na tej liście też jest kilka osób uczestniczących obecnie, lub dawniej w tym projekcie.
>
> Wczoraj, podczas spotkania zarządu Stowarzyszenia Wikimedia Polska, padł argument (nie mój), że ze względu na słabą jakość, a szczególnie brak dbałości o NPOV i prawa autorskie, istnienie tego projektu może zaszkodzić zarówno stowarzyszeniu, jak i Wikipedii - dlatego dobrze byłoby go zamknąć. Takie postawienie sprawy spotkało się z ostrą reakcją (moją), dlatego dalsza dyskusja nie była konstruktywna i będzie kontynuowana za tydzień.

> [...]

/me uważa, że społeczność Wikipedii ma takie samo prawo decydowania o
przyszłości Wikicytatów, jak społeczność Naszej-klasy o istnieniu Wikipedii.

Skoro ktoś tam działa, to widocznie lubi i nie należy za niego
decydować, czy chce tam działać, czy nie.

Wyksztalcioch

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 259 bytes
Desc: OpenPGP digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l