[Wikipl-l] Zamykanie Wikicytatów

ABX abxabx w gmail.com
Pią, 31 Paź 2008, 08:11:18 UTC

W dniu 31 października 2008 08:26 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:
> Inicjatywa wyszła od strony aktywnych edytorów Wikisłownika, którzy jednak mimo zaproszenia, w dyskusji nie uczestniczyli.

Gwoli ścisłości, jako jeden z aktywnych edytorów Wikisłownika,
przekazałem "usprawiedliwienie nieobecności" na skrzynkę jednego z
członków zarządu z wyprzedzeniem :-) Niestety w trakcie trwania roku
szkolnego godziny spotkań zarządu, szczególnie po ostatnim
przesunięciu na jeszcze późniejszą porę, uniemożliwiają mi obecność :(

ABX