[Wikipl-l] Zamykanie Wikicytatów

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 31 Paź 2008, 07:26:08 UTC

Piszę tutaj, bo być może na tej liście też jest kilka osób uczestniczących obecnie, lub dawniej w tym projekcie.

Wczoraj, podczas spotkania zarządu Stowarzyszenia Wikimedia Polska, padł argument (nie mój), że ze względu na słabą jakość, a szczególnie brak dbałości o NPOV i prawa autorskie, istnienie tego projektu może zaszkodzić zarówno stowarzyszeniu, jak i Wikipedii - dlatego dobrze byłoby go zamknąć. Takie postawienie sprawy spotkało się z ostrą reakcją (moją), dlatego dalsza dyskusja nie była konstruktywna i będzie kontynuowana za tydzień.

Przyczynkiem do dyskusji była właściwie kwestia zmiany sposobu promowania projektów Wikimedia - nie nazywania ich siostrzanymi, a wymieniania z imienia :) Ponieważ część osób w ogóle jest nimi nie zainteresowana, nie jest też zainteresowana ich promowaniem. Inicjatywa wyszła od strony aktywnych edytorów Wikisłownika, którzy jednak mimo zaproszenia, w dyskusji nie uczestniczyli. Dalszy ciąg w nasŧępny czwartek od 21.00

irc://irc.freenode.net/wikimedia-pl

przykuta