[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 09:11:16 UTC

> Ale WYSYWIG przy obecnej składni wikikodu będzie w paru miejscach
> niezastąpiony. Weźmy te nieszczęsne przypisy. Czy nie może być tak,
> jak w Wordzie - klikam "wstaw przypis", pokazuje się okienko, w którym
> mogę albo przypis wpisać, albo wybrać rodzaj przypisu - i wypełnić
> pola. Szczerze mówiąc, mam dość szablonów {{cytuj_cośtam}} - które
> najpierw muszę wynaleźć na ich stronie, wkleić, potem wypełnić,
> sprawdzić czy na pewno właściwe pola wybrałem, wreszcie usunąć
> niepotrzebne pola...

cytuj coś jest wynikiem przyjętej koszerności, ale klikając w ikonkę wstaw przypis nad polem edycji, a następnie w ikonkę, dzięki której pojawi się wywołanie przypisów może wystarczyć - nie każdy przypis to powoływanie się na źródło. Myślę, że jeszcze jeden krok można zrobić i obok ikonek nad polem edycji dać jakiś link (nie znak "?"- bo się zleje) do strony meta tłumaczącej co dany przycisk oznacza. Coś w stylu "Jak używać tych przycisków" - prostym nie żargonowym językiem. To oczywiście rozwiązanie doraźne, ale dałoby się to zrobić od ręki?

przykuta