[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Michał Poltyn holek.n w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 20:54:29 UTC

2008/10/7 Robert Drózd <>:
> Ale WYSYWIG przy obecnej składni wikikodu będzie w paru miejscach
> niezastąpiony. Weźmy te nieszczęsne przypisy. Czy nie może być tak,
> jak w Wordzie - klikam "wstaw przypis", pokazuje się okienko, w którym
> mogę albo przypis wpisać, albo wybrać rodzaj przypisu - i wypełnić
> pola. Szczerze mówiąc, mam dość szablonów {{cytuj_cośtam}} - które
> najpierw muszę wynaleźć na ich stronie, wkleić, potem wypełnić,
> sprawdzić czy na pewno właściwe pola wybrałem, wreszcie usunąć
> niepotrzebne pola...
No dobra, to tu się przyznam po cichu, że robię powoli skrypt, który
pokaże formularz do wstawiania wszelakich szablonów cytowania

> Podobnie wybór kategorii i wybór linków. Jeśli jedynym sposobem aby
> sprawdzić czy link jest prawidłowy ma być otwarcie go w osobnej
> zakładce, jest to ogromna bariera dla ludzi, którzy nie umieją po
> prostu pracować na kilku oknach/zakładkach jednocześnie...
kategorie można chyba by jakoś z HotCatem sprężyć, jak zrobili to na
Commons. A linki? zawsze jest przycisk "podgląd" ;)

Już w zamierzchłych czasach Jagger mówił: "You can't always get what
you want." ;)

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com