[Wikipl-l] Wikiprojekt:Nowicjusz

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Pon, 13 Paź 2008, 18:45:33 UTC

> A tak bardziej realnie, to naprawdę powinniśmy się w
> tym wątku zastanowić co zrobić, niech chociaż jeden pomysł stąd
> przejdzie do realizacji, żeby czasu na dyskusję nie marnować. Bardzo
> proszę:)
>
> Pozdrawiam,
> Karol007

Wszystkie pomysły (mam nadzieję, bo jednak trudno było przez kilkanaście
minut czytać z należytym skupieniem listę) z wątku "Pouczająca lekcja
angielskiego" umieściłem na stronie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Nowicjusz. Liczę, na
zaangażowanie społeczności oraz powpisywanie się inicjatorów
poszczególnych projektów w pole odpowiedzialny i podjęcie intensywnych
działań. Mamy szansę coś zmienić, spróbujmy! Jakby ktoś jeszcze ogłosił
powstanie w kawiarence/na tablicy ogłoszeń, czy gdziekolwiek się to
robi, to będę bardzo wdzięczny ;)

Pozdrawiam
Wyksztalcioch