[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 06:22:10 UTC

> Masz na myśli zewnętrzną, dedykowaną aplikację do edycji wiki?
> Myślałem nad czymś takim i, jeżeli osiągniemy konsensus, mogę się za
> to zabrać - zajmie to jednak wiele programistogodzin, tworzy to wiele
> problemów natury technicznej (zagnieżdżanie przeglądarki w aplikacji a
> multiplatformowość), więc potrzebna byłaby większa ekipa.
>
> --
> Adam Michalik
>   vel Dodek Dodecki

Ja jeszcze będę przez kilka następnych dni lekko nieprzytomny ;) więc tu się tylko wtrącą, tak OT-owo.

"zagnieżdżanie przeglądarki w aplikacji a multiplatformowość" - prawie jak tytuł referatu na konferencję :) tylko nieco rozwinąć w stronę aplikacji do edycji wiki ;) A trzymając się topiku - jeżeli ktoś miałby chęć, to zgłosże na konferencję "Multimedia w biznesie", na której mimo tytułu parę tytułów o wiki można dać. Szczegóły na priv

przykuta