[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Adam Dodek Michalik dodecki w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 19:09:27 UTC

W dniu 7 października 2008 21:02 użytkownik skx <listy w skxpl.eu.org> napisał:
> Istnieje np. wikipediafs, więc taki edytor mógłby operować na zwykłych
> plikach bez "zagnieżdżania przeglądarki w aplikacji" (cokolwiek to
> znaczy, bo brzmi jak projekt dedykowanej przeglądarki do Wikipedii).

Wiesz, jest też mode do emacsa które afair potrafi automatycznie
ściągać i wysyłać artykuły - problem w tym, że nie jest to
(l)user-friendly; naszym celem jest zrobienie edytora WYSIWYG. W
dedykowanej przeglądarce (bo, nie wiem jak inni, ale ja dokładnie to
miałem na myśli) edytowanie można zrobić w dużo przyjemniejszej
manierze niż przez interfejs WWW, nie obciążałoby to też tak strasznie
systemu jak przeglądarka przy każdym odświeżeniu na nowo
interpretująca setki kilobajtów JSa.

A tak poza tym, {{witaj}} na liście :)

--
Adam Michalik