[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 18:44:07 UTC

Adam Wysocki pisze:

> No to się zdziwi - ale będąc inteligentnym człowiekiem przeczyta, zrozumie
> o co chodzi i zamiast się dziwić zacznie edytować.
>
> Boję się że zbytnie uwydatnienie opcji edycji nie zwiększy merytorycznych,
> prawidłowych edycji tak bardzo, jak wandalizmów - w końcu tych ostatnich
> dokonują (tak mi się wydaje) głównie osoby niezbyt inteligentne.

Raczej osoby młode, które nie wiedzą jak się zaangażować. Mam znajomego
(~6 klasa podstawówki), który powiedział mi, że kiedyś wandalizował.
Pytam się go po co, i on mówi, że dlatego że można edytować i że to
przecież niczego nie psuje, bo stara wersja zachowuje się w na serwerze,
a można dzięki temu coś zrobić na Wiki.

Pozdrawiam
Wyksztalcioch