[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Adam Wysocki gophi w chmurka.net
Wto, 7 Paź 2008, 18:41:41 UTC

07.10.08 wyksztalcioch w gmail.com napisał:

> Nawet profesor uniwersytecki, ekspert z danej dziedziny może się zdziwić
> o co chodzi jak sobie wejdzie w edytuj nieprzygotowany merytorycznie na to.

No to się zdziwi - ale będąc inteligentnym człowiekiem przeczyta, zrozumie
o co chodzi i zamiast się dziwić zacznie edytować.

Boję się że zbytnie uwydatnienie opcji edycji nie zwiększy merytorycznych,
prawidłowych edycji tak bardzo, jak wandalizmów - w końcu tych ostatnich
dokonują (tak mi się wydaje) głównie osoby niezbyt inteligentne.

--
http://www.extreme-photo.pl/