[Wikipl-l] Szkolenie z wiki na SGGW

ABX abxabx w gmail.com
Czw, 2 Paź 2008, 11:20:45 UTC

W dniu 1 października 2008 22:59 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:
> Jak szkoliłem astronomów to się np: okazało, że nie ma dobrego
> infoboxu dla układów podwójnych. Wstawiliśmy więc szablon z gwiazdami,
> po czym wyjaśniłem, do kogo się zgłosić po pomoc aby stworzyć infobox
> dla układów podwójnych :-)

I? http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Infoboksy_-_astronomia
Bo pole rodzaj istnieje od już chyba dość długo, a pół roku temu
dopisano w opisie że w to pole należy wpisać że gwiazda jest podwójna.
http://tinyurl.com/4ln5hj
Nie jestem zatem pewien czy źle szukałem czy też naprawdę nadal nie ma
tego co oni chcą i nadal Ci astronomowie mogą, teraz już za naszymi
plecami, opowiadać swoim kolegom z innych uczelni że artykuły o
gwiazdach podwójnych są źle utworzone. Kogo im podałeś? Zaopiekowałeś
się ich problemem też po szkoleniu?

ABX