[Wikipl-l] Nudny temat

McMonster themcmonster w gmail.com
Nie, 30 Mar 2008, 19:24:24 UTC

Dnia 2008-03-30, o godz. 15:37:23
Dorożyński Janusz <dorozynskij w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Po raz kolejny natknąłem się na pełne bezterminowe zabezpieczenie
> stron w przestrzeni Wikipedia: [[Wikipedia:Opis licencji grafik]] i
> [[Wikipedia:Książki]]. Tę ostatnią zabezpieczył Polimerek chwilę po
> tym, jak wprowadził ustalenia z tej listy dotyczące treści. Ustalenia
> nie dotyczyły kwestii zabezpieczenia, a Polimerek skorzystał z prawa
> do jednoosobowego i bez konsultacji podejmowania takich decyzji.
>
> A dla pierwszej wymienionej w ogóle nie ma informacji, kto, kiedy i
> dlaczego zabezpieczył. Strona ta w jednym miejscu jest niejasna,
> [...]

Takie sprawy powinno się zgłaszać bezpośrednio któremuś z adminów, a
nie na liście, gdyż nie ma ku temu większego celu.

Przepraszam, że się czepiam, ale to dla mnie wygląda jak
"opozycyjna partia A informuje społeczeństwo, że rządząca partia B robi
coś źle, lub coś jest źle, to ich wina, naruszenie prawa, nadużycie
uprawnień(...), powinno się ich odwołać" itp. A na cos takiego mam
uczulenie, jest coś takiego jak zakładanie dobrej woli, a tu w bardzo
sprytny sposób próbuje się pokazać, że wplątani w to admini umyślnie
działają na czyjąś szkodę. Admin też człowiek.

--
Pozdrawiam, Greetings, Gashi - McMonster