[Wikipl-l] Nudny temat

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 30 Mar 2008, 20:08:08 UTC

30-03-08, McMonster <themcmonster w gmail.com> napisał(a):
> Dnia 2008-03-30, o godz. 15:37:23
>  Dorożyński Janusz <dorozynskij w poczta.onet.pl> napisał(a):
>

>  > Po raz kolejny natknąłem się na pełne bezterminowe zabezpieczenie
>  > stron w przestrzeni Wikipedia: [[Wikipedia:Opis licencji grafik]] i
>  > [[Wikipedia:Książki]]. Tę ostatnią zabezpieczył Polimerek chwilę po
>  > tym, jak wprowadził ustalenia z tej listy dotyczące treści. Ustalenia
>  > nie dotyczyły kwestii zabezpieczenia, a Polimerek skorzystał z prawa
>  > do jednoosobowego i bez konsultacji podejmowania takich decyzji.
>  >
> [...]

Zablokowałem "Książki" bo trwała wojna edycyjna. Jeden z uczestników
wojny był zalogowany, więc blokada tylko dla "IP" by nie wystarczyła.
Teraz już pewnie ta wojna ucichła więc można by zaryzykować zmienić
uprawnienia do poziomu "dla zalogowanych". Całkowite odblokowanie nie
wydaje mi się dobrym pomysłem, bo to w sumie jest strona techniczna,
bardzo często oglądana. Wydaje mi się też, że nowe wpisy na tę stronę
powinny być najpierw dyskutowane.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl