[Wikipl-l] Nudny temat

Damian Szczepaniak (szczepan1990) szczepan1990 w gmail.com
Nie, 30 Mar 2008, 15:38:38 UTC

30-03-08, Dorożyński Janusz napisał(a):
> Po raz kolejny natknąłem się na pełne bezterminowe zabezpieczenie stron w
>  przestrzeni Wikipedia: [[Wikipedia:Opis licencji grafik]] i
>  [[Wikipedia:Książki]]. Tę ostatnią zabezpieczył Polimerek chwilę po tym, jak
>  wprowadził ustalenia z tej listy dotyczące treści. Ustalenia nie dotyczyły
>  kwestii zabezpieczenia, a Polimerek skorzystał z prawa do jednoosobowego i
>  bez konsultacji podejmowania takich decyzji.
>
>  A dla pierwszej wymienionej w ogóle nie ma informacji, kto, kiedy i dlaczego
>  zabezpieczył. Strona ta w jednym miejscu jest niejasna, zwłaszcza dla
> [...]

Tez chcialem dzisiaj dopisac cos do WP:OLG i natknalem sie na ten sam
problem. Strone zabezpieczyl juz dosc dawno szwedzki
(http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Rejestr&page=Wikipedia:Opisy_licencji_grafiki),
ale chyba niepotrzebny jest az tak wysoki poziom zabezpieczenia

Pozdrawiam
--
Damian Szczepaniak