[Wikipl-l] 10 sposobów na poprawę jakości Wikipedii

Wojciech Muła wm w mahajana.net
Czw, 13 Mar 2008, 19:09:56 UTC

Gemma napisał:

> Ale komuś odwaliło. Przecież to są stuby/do_poprawy, czyli naturalna,
> ewolucyjna metoda pisania artów w pracy grupowej. Pomysłodawca tego punktu
> ma raczej problem z samym sobą, znaczy ze znanym efektem "wypalenia"
> (znużenie robieniem wciąż tego samego).

Pełna zgoda -- na Wiki są rejony (np. metody grafiki komputerowej,
kompresja danych), którymi zajmuje się niewiele osób.  Nie można
oczekiwać, że tematy słabo znane będą od razu perfekcyjne.

Mogę powiedzieć jedno: mnie czasem wkurza w pozytywnym sensie słaby
artykuł i mam motywację, żeby go poprawić (nawet dodanie głupiego
interwiki, czy ilustracji to pewien ruch na plus).  Jak zaczniemy
kasować wszystkie złe artykuły, to będzie ogromny krok wstecz.

w.