[Wikipl-l] wybór arbitrów KA

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Pi±, 7 Mar 2008, 19:59:03 UTC

07-03-08, Wikipedysta Lajsikonik napisa³(a):
> Mam pytanie za 1000 punktów - czy KA samo co¶ z tym zrobi, to znaczy
>  zabierze ma³pie brzytwê, czy te¿ kto¶ musi oberwaæ pod byle pretekstem
>  za to, ¿e zada sobie trud szukania diffów, skadania wniosku i jego
>  uzasadniania. Desysop i ban na minimum rok.

KA reaguje tylko na sk³adane wnioski i wszystkie z tym zwi±zane
aspekty (np. pilnowanie ich przestrzegania). Aktywnym adminowaniem
zajmuj± siê tylko administratorzy.

>  > Czy te przemycone przez roo dzi¶ rano i ukryte oceny, kto jest dobry
>  a kto nie (kliknij edytuj, by zobaczyæ) maj± pozostaæ, czy je usun±æ?
>  Przepraszam, ¿e pytam, ale roo jest znów zablokowany, a nie chcia³bym
>  siê w to wtrybiaæ pod jego nieobecno¶æ.

Roo nie zorientowa³ siê dzisiaj rano, ¿e wybór zaczyna siê dopiero o
pó³nocy. Te g³osy s± wiêc niewa¿ne i mo¿na je w obliczu jego blokady
usun±æ. Natomiast po up³yniêciu blokady bêdzie móg³ je wstawiæ na
nowo, je¶li zechce.

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz

http://pl.wikimedia.org - Stowarzyszenie Wikimedia Polska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Pimke
http://www.kafka.pl - Polski Projekt Kafkowski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l