[Wikipl-l] wybór arbitrów KA

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pi±, 7 Mar 2008, 21:27:47 UTC

On 3/8/08, Wikipedysta Lajsikonik <mieclawii w wp.pl> wrote:
> Mam pytanie za 1000 punktów - czy KA samo co¶ z tym zrobi, to znaczy
>  zabierze ma³pie brzytwê, czy te¿ kto¶ musi oberwaæ pod byle pretekstem
>  za to, ¿e zada sobie trud szukania diffów, skadania wniosku i jego
>  uzasadniania. Desysop i ban na minimum rok.

Taaa, a przy okazji jeszcze raz pokrzycz na mnie, ¿e to ja siê uciekam
do "ataków osobistych" - odpowied¼ za 1001 punktów.

Po prostu zauwa¿y³em wstawiane kandydatury, a nie przyjrza³em siê, ¿e
g³osowanie siê jeszcze nie rozpoczê³o i po zwróceniu uwagi schowa³em
g³osy do czasu rozpoczêcia g³osowania.  A tak a propos to jest to
¶wietny przyk³ad dlaczego do KA siê nie nadajesz - nie potrafisz
spokojnie oceniaæ sytuacji, nie sprawdzasz wszystkiego dok³adnie
oceniaæ i wa¿niejsze od dotarcia do faktów jest przywalenie komu¶
(szczególnie je¿eli ten kto¶ to ja).  Czemu nie napisa³e¶ tej
wypowiedzi w dyskusji do g³osowania?  Przestraszy³e¶ siê, ¿e
dostaniesz bloka za "atak osobisty", ale na li¶cie ju¿ ten paragraf
nie obowi±zuje wiêc mo¿na sobie trochê epatowaæ nienawi¶ci± i z³o¶ci±?

W sumie fajnie w jaki sposób pokaza³e¶ ponownie na co Ciê staæ.

--
Ma³pa

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l