[Wikipl-l] wybór arbitrów KA

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pi±, 7 Mar 2008, 19:43:27 UTC

Mam pytanie za 1000 punktów - czy KA samo co¶ z tym zrobi, to znaczy
zabierze ma³pie brzytwê, czy te¿ kto¶ musi oberwaæ pod byle pretekstem
za to, ¿e zada sobie trud szukania diffów, skadania wniosku i jego
uzasadniania. Desysop i ban na minimum rok.

Lajsikonik

PS: Nie obchodzi mnie ile dostanê za tê wypowied¼

Dnia 7-03-2008 o godz. 20:32 Przykuta napisa³(a):

> Czy te przemycone przez roo dzi¶ rano i ukryte oceny, kto jest dobry
a kto nie (kliknij edytuj, by zobaczyæ) maj± pozostaæ, czy je usun±æ?
Przepraszam, ¿e pytam, ale roo jest znów zablokowany, a nie chcia³bym
siê w to wtrybiaæ pod jego nieobecno¶æ.