[Wikipl-l] Che...

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 21 Sty 2008, 22:38:03 UTC

/
| Widzę, że szczegóły całego zajścia nie są znane, więc napiszę, co
| wiem, a co może troszkę wyjaśnić sytuację: sprawa została potwierdzona
| przy użyciu narzędzi checkuserskich przez Szwedzkiego: Gekkott
| "walczył" ze sobą samym przy użyciu konta anonimowego, i konta
| Gekkott, o czym Szwedzki informował swego czasu na IRC-u Wikipedii
| (tak, wiem, GTW...) Ale on zna więcej szczegółów, które może zdradzić,
| więc proście o szczegóły niego ;-)

Dzięki. Tym bardziej, że decyzji o wykluczeniu GekkoTT nie kwestionowałem, a
działanie Szwedzkiego po prostu popieram. Co do irca, to nie mam też żadnych
zastrzeżeń - w odróżnieniu od sami wiecie czego :-P jest dostępny dla - w
zasadzie - każdego. Co do szczegółów, to mnie wystarczy to co sam zobaczyłem
i to co Ty dodałeś.

| Reszty nie komentuję, gdyż z resztą e-maila Janusza zgadzam się w
| pełni.

:-)

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński