[Wikipl-l] po co jest Commons

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 21 Sty 2008, 14:29:49 UTC

21-01-08, Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał(a):
> Od jakiegoś czasu obserwuję, co się dzieje w wyborach najlepszych grafik na Commons. Wikimedia Commons miało być projektem służebnym wobec innych projektów Wikimedia - swoistym, przydatnym repozytorium plików. Tymczasem tegoroczne POTY mnie co najmniej zadziwiają. Tu można zobaczyć jakie są motywacje użytkowników, aby wskazać daną grafikę za najlepszą:
>
> http://tinyurl.com/3exe6e

> [...]

W sumie jednak, te obrazki, które przeszły do drugiego etapu, może oprócz tego:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:100_3508.JPG

i tego:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Dew_on_a_Equisetum_fluviatile_Luc_Viatour.jpg

pasują do różnych artów i są raczej ency.

Szkoda, że wyleciały z głosowania wszystkie grafiki svg - tego czemu
one są wycinane nigdy nie mogłem pojąć - prawdopodobnie dlatego, że
większość głosujących to albo fotograficy-amatorzy, albo przynajmniej
osoby zafascynowane fotografowaniem...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl