[Wikipl-l] po co jest Commons

Kornel Misiejuk lenrock w gmail.com
Pon, 21 Sty 2008, 14:21:52 UTC

Rzeczywiście niektóre wydają się niepotrzebne , ale większość z tego
co widzę jest jednak wykorzystywana , więc nie jest chyba aż tak źle.

Może głupio mi się wypowiadać bo bardzo mało uczestniczę w
tworzeniu/doskonaleniu haseł (jak tez i innych zajęciach
wikipedycznych) , ale przy nawale dosyć "brzydkich" zdjęć szczególnie
portretowych w hasłach , dobrze że zjawia się pewna ilość bardzo
ładnych zdjęć i to że niektóre to tylko gra światło cienia i zdjęcia
zachodów słońca i kolejnych  kropel w marko powiększeniu , trzeba
wybaczyć autorom , w końcu chcą dobrze :) .

P.S. O te "brzydkie" zdjęcia portretowe , chodzi mi że jak są
wizerunki pewnych osób widziane z kolorowych gazet i telewizji , to
ile razy trafię na hasło o tej osobie na wikipedii , to są zdjęcia bez
makijażu i najczęściej na tyle różne że ledwo co daną osobę poznaję :)
.