[Wikipl-l] po co jest Commons

Marcin Floryan marcin.floryan w gmail.com
Pon, 21 Sty 2008, 14:29:59 UTC

On 21/01/2008, Przykuta <> wrote:

> Przydatność zasobów Commons jest już nieistotna. Nieistotne jest to, że medalowe
> grafiki nie są i może nawet nie będą nigdzie używane poza jednokrotnym umieszczeniem
> na stronie głównej Commons czy jednokrotnym użyciem w lokalnych Wikipediach.
> Ważne jest tylko ogólne wow.

Może warto się w takim razie przyjrzeć jakie obrazki są wybierane jako
medalowe i pójść w kierunku takiego zmodyfikowania zasad, żeby
przydatność danej grafiki w encyklopedii była jednym z istotnych
kryteriów. Wtedy takie inicjatywy jak POTY będą jeszcze bardziej
zasadne (choć osobiście uważam, że jako promocja grafik dobrej jakości
i samego commons POTY działa).

Przy okazji jestem trochę rozczarowany, że do finału nie dostały się
żadne schematy SVG.

Pozdrawiam,
--
Marcin Floryan
http://marcin.floryan.pl/

Please consider the environment before printing this email.