[Wikipl-l] POTY 2008 - rozpoczęte

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Czw, 10 Sty 2008, 21:55:42 UTC

Trzeba w preferencjach w polu "E-mail" zaznaczyć "Inni użytkownicy
mogą przesyłać mi e-maile".  Nawet jak wcześniej miałeś przeprowadzoną
konfirnację adresu E-mail, to musisz kliknąć teraz na to pole, które
zostało niedawno dodane w MediaWiki. Mnie samemu też to zajęło chwilę,
zanim na to wpadłem. Swój adres miałem potwierdzony na commons dawno
temu i nawet dostawałem maile - a mimo to teraz musiałem to pole
zaznaczyć powtórnie, żeby ten skrypt do głosowania raczył do mnie
wysłać maila.

PMG:
Fakt - odznaczyłem, zapisałem preferencje, zaznaczyłem zapisałem preferencje
i zadziałało.