[Wikipl-l] POTY 2008 - rozpoczęte

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 10 Sty 2008, 19:54:58 UTC

10-01-08, Piotr PMG Gackowski <pmgpmg w wp.pl> napisał(a):

> Wchodzę na
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Picture_of_the_Year/2007/Voting/pl
> ustawienia
> wiki z listy "commons" "wikimedia.org"
> język pl-Polski
> nazwa: PMG
>
> po kliknięciu na "tutaj" raz przeszło mi (kika godzin temu) wcześniej miałem
> rozsypany i wymieszany kod coś w rodzaju pythona czy jakiegoś skryptowego -
> nie HTML. Obecnie regularnie wyrzuca mi:
> Unhandled Exception
> An unhandled exception was thrown by the application.

Trzeba w preferencjach w polu "E-mail" zaznaczyć "Inni użytkownicy
mogą przesyłać mi e-maile".  Nawet jak wcześniej miałeś przeprowadzoną
konfirnację adresu E-mail, to musisz kliknąć teraz na to pole, które
zostało niedawno dodane w MediaWiki. Mnie samemu też to zajęło chwilę,
zanim na to wpadłem. Swój adres miałem potwierdzony na commons dawno
temu i nawet dostawałem maile - a mimo to teraz musiałem to pole
zaznaczyć powtórnie, żeby ten skrypt do głosowania raczył do mnie
wysłać maila.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl