[Wikipl-l] POTY 2008 - rozpoczęte

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 10 Sty 2008, 21:36:58 UTC

> po kliknięciu na "tutaj" raz przeszło mi (kika godzin temu) wcześniej miałem
> rozsypany i wymieszany kod coś w rodzaju pythona czy jakiegoś skryptowego -
> nie HTML. Obecnie regularnie wyrzuca mi:
> Unhandled Exception
> An unhandled exception was thrown by the application.
>

> PMG

Miałem podobny problem - w preferencjach wpierw zmieniłem by można było do mnie wysyłać listy, ale to i tak nic nie dało, bo po przyjściu listu dalej nie można było wejść. Wszedłem na helpa i zauważyłem, że wszyscy z problemami są nie en. Zmieniłem w preferencjach konta na Commons w preferencjach język na en (nie zmieniając języka przy zgłaszaniu się po token) i poszło.

A swoją drogą - czy gdzieś ktoś wiedział kiedy będzie ogłoszenie wyników, bo trwa do 28 stycznia  - 2-3 lutego? Zna ktoś specjalistyczną prasę, gdzie o POTY można byłoby napisać?

przykuta

P.S. Przed głosowaniem wybierzcie opcję dużych obrazków :)