[Wikipl-l] sam nie wiem jak to nazwac :P

Tomasz W. Kozłowski odder.wiki w gmail.com
Pon, 29 Gru 2008, 22:55:40 UTC

(Przepraszam za dublowego posta)

2008/12/29 Artur Fijałkowski napisał:
> Oglądam sobie właśnie kandydata do medalu:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwa_kandyduj%C4%85ce_do_Unii_Europejskiej
>
> I na dole widzę coś koszmarnie koszmarnego - ramkę z dodatkowymi
> belkami przewijania (pewnie iframe, albo coś w tym stylu). Myślę
> sobie: są szablony rozwijalne, czcionki za małe, aby móc je
> przeczytać, to niech będą subokienka z treścią (ile mnie lat musiało
> nie być na wiki, że nie wiem, że ktoś to wprowadził i WYPROMOWAŁ).

To jest, drogi WarX, klasa CSS, której nie zawierają znajdujące się na
plwiki  Monobook.css ani Common.css, co oznacza, że sprawa musi leżeć
głębiej (MediaWiki i jego style CSS).
W związku z tym wydaje mi się, że wyplewić to będzie baaardzo trudno,
a cała kampania edukacyjna będzie ciężka i długotrwała -- jeśli
zamierzasz takową przeprowadzić..

--
Tomasz W. Kozłowski
a.k.a. [[user:odder]]