[Wikipl-l] sam nie wiem jak to nazwac :P

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 30 Gru 2008, 12:26:06 UTC

W dniu 29 grudnia 2008 21:24 użytkownik Bartosz Dz.
<matma.rex w gmail.com> napisał:
> Bah, widziałem takiego "twora" niedawno, poprawiłem i miałem nadzieję,
> że to odosobniony wypadek.

Te przypadki nie są odosobnione.

Nie dalej jak kilka dni temu na IRCu złościłem się o to (w
fotosyntezie było), dla mnie stosowanie czegoś takiego jest bez sensu
i zwykle zamieniam to na dwie kolumny przypisów, wyglądają zgrabnie i
mogę widzieć większość na ekranie lub ewentualnie wykonać minimalny
ruch rolką aby zobaczyć resztę. A tutaj? - Tutaj trzeba przewijać,
przewijać i jeszcze raz przewijać....

Karol007