[Wikipl-l] sam nie wiem jak to nazwac :P

Bartosz Dz. matma.rex w gmail.com
Wto, 30 Gru 2008, 10:39:19 UTC

W dniu 29 grudnia 2008 23:55 użytkownik Tomasz W. Kozłowski
<odder.wiki w gmail.com> napisał:
> To jest, drogi WarX, klasa CSS, której nie zawierają znajdujące się na
> plwiki  Monobook.css ani Common.css, co oznacza, że sprawa musi leżeć
> głębiej (MediaWiki i jego style CSS).
> W związku z tym wydaje mi się, że wyplewić to będzie baaardzo trudno,
> a cała kampania edukacyjna będzie ciężka i długotrwała -- jeśli
> zamierzasz takową przeprowadzić..
Nie, to są style "height:300px;overflow:auto". Ten drugi pozwala
przeglądarce na dodanie paska przewijania, ten pierwszy wymusza
wysokość i w związku z tym także pasek. Overflow działa tylko, gdy
ustawiony jest rozmiar, inaczej przeglądarka po prostu "rozciąga"
element.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/