[Wikipl-l] GDJ

Wlodzimierz Holsztynski sennajawa w gmail.com
Śro, 26 Wrz 2007, 14:06:56 UTC

On 9/26/07, Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com> wrote:

> Są już zalążki takich pomysłów w postaci szablonów formatujących, np:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:Cytuj_news

Zajrzę, ale prawie nie o to chodzi. Ważne, że **czytelnik**
będzie miał do dyspozycji bazę danych, zamiast artykułów.
Ja przy okazji każdej olimpiady frustruję się, bo nie mogę
przeanalizować olimpiady statystycznie i jak tam, pod wszelkimi
względami. Jestem ograniczony do podanych tabelek, a reszte
musiałbym robić ręcznie, co jest beznadziejne.

i działają od dawna, ale nie cieszą się wielkim wzięciem.

W przypadku "records" przyjemniej by się je uzupełniało, bo
fields w dużej mierze są niezależne. Gdy brakuje daty urodzenia,
to można wstawić, nie martwiąc się o język. Czyli nawet gdy
autor się na przykład zleni, to innym łatwiej i przyjemniej
będzie informację uzupełnić. (odpadają problemy typu "gdzie?",
jak to ubrać w slowa...)

Muszę wreszcie pospać :-)

Pozdrawiam,

    Włodek

PS. "Rewolucję" można przeprowadzać łagodnie, dalej
możnaby korzystać z istniejącego wiki-oprogramowania.
System by się wzbogacało, nie ma konieczności
niczego tracić, niczego przekreślać.