[Wikipl-l] GDJ

Wlodzimierz Holsztynski sennajawa w gmail.com
Śro, 26 Wrz 2007, 14:13:33 UTC

> Są już zalążki takich pomysłów w postaci szablonów formatujących, np:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:Cytuj_news
>
> i działają od dawna, ale nie cieszą się wielkim wzięciem.

Ot, psychologia - wypełnianie szablony jest
przykre. Ale daba podsuwałaby pola ("fields"),
albo autor cykałby na pola w dowolnej
kolejności, i je wypełnial. Wtedy jest
przyjemnie! :-)

W latach 1993-1996 miałem programy bazy danych
na swoim PC i dla własnej przyjemności kolekcjonowałem
dane o muzykach, sportowcach, matematykach...
Bardzo to lubiłem. Gdyby nie przeprowadzki
i katastrofy komputerowe, to miałbym już całkiem-
calkiem prywatną encyklopedię :-)

Pozdrawiam,

Włodek