[Wikipl-l] Kontrowersje związane z osobą Aleksandra Kwaśniewskiego

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Sob, 13 Paź 2007, 07:54:30 UTC

Witam,

Dnia 13 października 2007 szwedzki napisał:

> Jest to w mojej ocenie najdrastyczniejsza od chwili mojego zalogowania na Wikipedii
> próba wmieszania projektu do bieżącej polityki - i na pewno pierwsza
> tych rozmiarów dotycząca walki wyborczej.

Zastanawiam się jak to jest, że niewygodne artykuły lub edycje na
temat pewnych polityków zostaną zawsze zaklasyfikowane jako "walka
wyborcza" lub "polityczka".

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:George_W._Bush_administration_controversies

W tej kategorii en.wiki (połączonej z listą, nawiasem mówiąc) mamy 165
artykułów związanych z kontrowersjami na temat prezydenta USA i jego
ludzi. Niektóre jako nieweryfikowalne wylatują, a jakże. Jednak prawie
nikt nie kwestionuje sensu całej kategorii.

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd