[Wikipl-l] Kontrowersje związane z osobą Aleksandra Kwaśniewskiego

Kpjas kpj w gower.pl
Sob, 13 Paź 2007, 08:54:20 UTC

On 10/13/07, Robert Drózd <robdrein at poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,

> Zastanawiam się jak to jest, że niewygodne artykuły lub edycje na
> temat pewnych polityków zostaną zawsze zaklasyfikowane jako "walka
> wyborcza" lub "polityczka".
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Category:George_W._Bush_administration_controversies
>
> W tej kategorii en.wiki (połączonej z listą, nawiasem mówiąc) mamy 165
> artykułów związanych z kontrowersjami na temat prezydenta USA i jego
> ludzi. Niektóre jako nieweryfikowalne wylatują, a jakże. Jednak prawie
> nikt nie kwestionuje sensu całej kategorii.

Czy to jest faktycznie walka polityczna i robienie negatywnej kampanii
AK czy nie jest sprawą dyskusyjną i trudną do rozstrzygnięcia.

Absolutnie nie jestem przeciw tworzeniu (byle rozbudowanych i
uźrodłowionych) artów krytyki wobec poczynań publicznych osób
włączając np. JPII czy Matkę Teresę.

Z drugiej strony wciągnięcie WP w politykę byłoby złe, bardzo złe.

Czy nie mamy wystarczająco dużo złej prasy?

Pozdrowienia,
Kpjas.

--
Wikipedia - [[world]] by [[people]].