[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pon, 7 Maj 2007, 14:16:58 UTC

/

Ależ temat wywołałem - trochę z premedytacją, bo wiedziałem o obiekcjach
Aegisa wypowiadanych na sali i poza nią.

| Popieram - była zabawa na IRCu - wystarczy.

W trakcie konferencji była ta zabawa? To byłby ciekawy problem badania
uzależnień :-P

| Gdzie w was
| podstawowa misja ewangelizacyjna :p PKP - pochwal, skrytykuj,
| pochwal.

No to jestem ewangelizatorem - na sali publicznie powiedziałem, że
prezentacja była zajmująca (i jak widać nie byłem odosobniony), a już w
gronie kilku osób - że temat był poruszony b. powierzchownie i w ogóle nie
dotykał praktyki wiki, choć to b. bogate pokłady do eksploracji.

Podsumowując, Aegisie masz rację, ale też zauważ, że to nie konferencja
stricte naukowa, recenzowana, z publikacją licząca się na liście
filadelfijskiej, ale też zlot skierowany do osób podchodzących do wielu
rzeczy w sposób potoczny. Wysoko naukowy wykład by je odrzucił. Już nawet
szczegóły funkcjonowania wiki wygenerowały (vide sugestia Halusi) potrzebę
warsztatów ad hoc dla początkujących, które dzięki Jadwidze miałem okazję i
przyjemność - razem z wielkim wsparciem Kocia - przeprowadzić. A wzięcie
warsztat miał duże, również ze względu na przekrój wiekowy uczestników.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński