[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Pon, 7 Maj 2007, 09:20:57 UTC

On Mon, 7 May 2007, Przykuta wrote:

> Ktoś przyjechał, wygłosił referat (nie wykosztowaliśmy się na tę osobę) więc zamiast zrażać potencjalnego usera, mogącego czytać tę listę...

i oczywiście, ta prezentacja de facto "zła" nie była, tyle, że grupa
docelowa trochę niedobrana - po prostu - wydaje mi się, że była mało
odkrywcza dla nas, ale już np. moja żona parę ciekawych faktów z tej
prezentacji wyniosła...

pozdrowienia,
    blue.

--