[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Pon, 7 Maj 2007, 09:16:17 UTC

On Mon, 7 May 2007, Wladyslaw Majewski wrote:

> Przesadzasz. Również dla mnie przesłanie było niejasne, ale
> prelegentka nie była nadmiernie napastliwa lub krytyczna wobec
> omawianych obiektów. Zebrała parę ciekawostek, zabrakło pomysłu na
> sensowne ich powiązanie. Mogło być lepiej, ale sala słuchała w
> skupieniu, wpatrzona w ten kalejdoskop.

ja osobiście odniosłem wrażenie, że prezentacja była faktycznie bez
głównego przesłania, a jednocześnie z lekka niespójna i jak na mój gust,
napisana trochę jakby z punktu widzenia osoby niekoniecznie znającej
dobrze zagadnienie, a raczej takiej, która ostatnimi czasy coś odkryła i
uznała, że to sensacja, o której trzeba powiadomić wszystkich dookoła...

i osobiście, słuchałem w skupieniu czekając na coś bardziej konkretnego -
być może wnioski, być może jakieś własne opinie i pokazanie czegoś, co
nie jest relatywnie oczywiste, być może jakieś wyniki własnych badań -
czego się nie doczekałem i ogólnie byłem dość zawiedziony tą
prezentacją...

ale zgadzam się z jednym - prezentacja raczej napastliwa nie była...

--

\=------=| blue (at) wave460.net |=------=| http://wave460.net |=------