[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

szwedzki suidisz w gmail.com
Wto, 8 Maj 2007, 12:10:54 UTC

2007-05-08 (14:08:53) Michał Buczyński wrote:

> Chodzi o prezentację dotyczącą autokreacji w sieci i jej rzekomego *zła*.
> Dla nieobecnych: całość była oparta na kilku uogólnieniach,
> wrzutach ad hoc, jednej cokolwiek lewackiej pozycji literackiej, i
> przeświadczeniu, że rzeczywistość dzieli się na "wirtualną" i "taką prawdziwą".
> Wszystko "na łapu-capu" i bez wyraźnego przesłania.

Czyli zapewne chodzi o tę prezentację -
http://pl.wikimedia.org/wiki/Grafika:Topika_internetowa.pdf  ?

Mam wrażenie, że ta prezentacja jest bardzo średnio związana z
Wikipedią i może lepiej było wcześniej prelegentkę uświadomić?:)

szw