[Wikipl-l] Riva72: ataki osobiste i inne takie

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 6 Mar 2007, 18:36:43 UTC

> Całkowite moje poparcie - są rzeczy nie do ignorowania, aczkolwiek z pewną
> (ale małą) dozą wyrozumiałości, bo jak sam dobrowolnie się przyznałem, też
> jeden raz popełniłem dedykację w opisie zmiany.

Ja akurat miałem nie tyle na myśli wpisy na stronach dyskusji, czy w pasku edycji, co '''dedykacje  w artykule''' przy których się gość upierał. To tak dla wyjaśnienia oczywiście, a o zmianę GFDL na co innego też się z nim nie mam zamiaru sprzeczać. WarX zauważył, że zaczął na Commons swoje grafiki oznaczać jako NPA.

Może przy pierwszej edycji z IP czy zaraz po zarejestrowaniu powinna się pojawiać czerwona plansza z żółtym błyskającym zapisem - "hej zobacz co to jest GFDL"

przykuta