[Wikipl-l] Riva72: ataki osobiste i inne takie

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 6 Mar 2007, 06:03:22 UTC

> Raczej "nasłałbym" na niego kogoś cierpliwego (biedny Przykuta... ;-) )
> albo zignorował, jeśli jest taka możliwość, niż przylepiał mu łatwą łatkę.
>
> Pzdr,
>
>   Bansp

W tej sytuacji to nie mój przypadek :) Derbeth się z nim dogadywał, WarX lubi gadać z zabanowanymi. Kurcze, ale to jest tak - wszyscy czekają, gość sobie wpisuje w artykuł dedykacje. Nikt nie deklaruje, że z gościem pogada, więc w końcu ktoś podejmuje decyzje i go blokuje.

Ja widzę jako wyjście z takiej sytuacji jedynie deklarację wprost - nie blokuj, podeślij gościa mi, pogadam z nim. Albo zaglądam na stronę dyskusji - temu i temu udawało się z nim pogadać, podsyłam. Owszem, to może być jako kukułcze jajko, ale niektórzy (WarX, w niektórych przypadkach ja, Nux) lubią ten masochizm :)

Ignorować się jednak nie da tego, że ktoś wkleja do artykułu tekst, którego wklejać nie powinien. Chyba, że ktoś go teraz na swoją odpowiedzialność odblokuje i będzie śledził edycje.

przykuta