[Wikipl-l] Wikipedia Beta, 0.5, 1.0, itd.

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Pon, 5 Mar 2007, 19:41:38 UTC

07-03-05, Daniel Koć <kocio w linuxnews.pl> napisał(a):

> Ja tylko słyszałem o pomyśle robienia "stabilnych" wersji haseł.

Wydaje mi się, że robienie tego na Wikipedii to nie najlepszy pomysł.
Widział bym to raczej jako inny projekt encyklopedii na tej samej
licencjii, którą już nie każdy mógłby edytować, a Wikipedia była by
dla niej tym, czym miała być dla Nupedii.