[Wikipl-l] Wikipedia Beta, 0.5, 1.0, itd.

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 5 Mar 2007, 18:45:03 UTC

> No więc z pewnością większość z was widziała te projekty Wikipedii
> 0.5, 1.0, Beta, to całe segregowanie artykułów wg ważności, itp. itd.
> Moje pytanie: Co o tym sądzicie? Czy możnaby to przeszczepić na polską
> Wikipedię?
>
> Z jednej strony dzięki temu od razu mamy kategorie z najważniejszymi
> artykułami z danej dziedziny, z drugiej być może niepotrzebne mnożenie
> bytów?

Kategorie może niekoniecznie, ale fajnie by było, gdybyśmy na początek oznaczyli, ile z tego

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony%2C_kt%C3%B3re_powinna_mie%C4%87_ka%C5%BCda_Wikipedia

ma status stuba, artykułu medalowego itd.

No i można spróbować w Wikiprojektach to ruszyć. Ja np. przygotowałem z Punditem i PBocianem listę w wikiprojekcie socjologicznym

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Socjologia#Wa.C5.BCne_artyku.C5.82y

Jak masz ochotę - czemu nie :)

przykuta